قوانین مرجوعی

کاربر عزیز موبو بی سیم، تایید و پرداخت فاكتور توسط خریدار به منزله تایید تمامی موارد در بخش مقررات سایت موبو بی سیم می باشد.

خرید آنلاین از موبو بی سیم

  • موبو بی سیم موظف است کالایی مطابق با مشخصات فنی درج‌شده در سایت که خریدار آن را سفارش داده است برای او ارسال کند.
  • تمام سفارش‌های ثبت شده در موبو بی سیم پس از دریافت کد پیگیری از طریق پیامک، وارد مرحله پردازش می‌شوند. موبو بی سیم تمام تلاش خود را می‌کند تا سفارشات شما به سرعت و دقت ارسال شوند.با این حال در صورت اتمام موجودی یک محصول از آنجایی که سفارش ها و موجودی ها آنی و لحظه ای می باشد، موبو بی سیم حق لغو سفارش و یا استرداد وجه را برای خود محفوظ می دارد.همچنین مشتری این حق را دارد کالای دیگری را جایگزین کالای ناموجود نماید.
  • امکان خرید تکراری در موبو بی سیم بر اساس موجودی وجود دارد.

 

سیاست قیمت‎‌‌‎‎گذاری در موبو بی سیم

در صورت بروز هر گونه خطا در قیمت درج شده محصولات در فروشگاه موبو بی سیم، به‌‌‌طوری که قیمت محصول، تفاوت زیادی با عرف بازار داشته باشد، حق لغو سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری برای موبو بی سیم محفوظ است. موبو بی سیم در چنین مواقعی پس از اطلاع به مشتری و هماهنگی با او سفارش را تعویض یا لغو خواهد کرد و وجوه پرداخت شده را حداکثر تا 72 ساعت به حسابی که واریز از آن انجام شده، عودت خواهد داد. مشتری با ورود به سایت موبو بی سیم می‎‎‎‎‌‌‌پذیرد که از این امر آگاهی دارد و در این خصوص ادعا و اعتراضی نخواهد داشت.

 

ثبت، پردازش و ارسال سفارشات

  • پس از ثبت سفارش و قبل از تایید آن توسط کارشناسان موبو بی سیم، امکان تغییر آدرس وجود دارد، اما ممکن است با افزایش هزینه همراه باشد. این درخواست‌ها حتما و صرفا از طریق ارسال تیکت و راه های تماس موجود در سایت به پشتیبانی سایت باید مطرح شوند.
  • قیمت تمامی محصولات در سایت موبو بی سیم مشخص است و هیچ هزینه‌ای بجز هزینه حمل و بسته بندی (در مواقعی که ارسال رایگان نیست) به آن اضافه نخواهد شد.
  • تایید و پردازش سفارش‌ها در روزهای کاری انجام می‌شود و پردازش سفارش‌ها در تعطیلات رسمی امکان‌پذیر نیست.
  • محصولات خریداری‌شده صرفا به خریدار یا تحویل‌گیرنده معرفی‌شده از جانب او، پس از ارائه مدارک هویتی تحویل داده خواهند شد. طبق دستور مراجع قضایی و تاکید پلیس فتا، موبو بی سیم به‌عنوان یک فروشگاه اینترنتی موظف به احراز هویت تحویل‌گیرنده و تطبیق اطلاعات هویتی درج‌شده در سایت با مدارک هویتی و تصویربرداری از آن‌ها است.
  • در صورت پرداخت از طریق كارت و یا واریز به حساب، لازم است شماره فیش بانكی و یا چهار رقم آخر کارت بانکی، نام صاحب حساب و زمان دقیق پرداخت را به شیوه هماهنگ‌شده با پشتیبانی موبو بی سیم یا اعلام شده در وب‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎سایت موبو بی سیم، ارسال نمایید. کارشناسان ما پس از كنترل این مشخصات، تایید پرداخت را به اطلاع شما خواهند رساند.

 

خسارت در حمل و نقل

  • مسئولیت تمامی كالاها در هنگام ارسال بر عهده‌ شركت‌های حمل‌و‌نقل است و تمامی کالاهای گران‌قیمت از قبیل موبایل، تبلت و لپ‌تاپ، بیمه‌ می‌شوند. موبو بی سیم نیز پیگیر درخواست‌های مشتری از شرکت حمل‌کننده خواهد بود.
  • هنگام دریافت سفارش، خریدار موظف به کنترل بسته‌بندی سفارش است. در صورتی که نقصی در بسته‌بندی یا محتویات آن وجود داشت، بسته را تحویل نگیرید و در حضور مامور شرکت حمل‌کننده با پشتیبانی موبو بی سیم تماس بگیرید تا فورا پیگیری‌های لازم انجام شود. 
  • خریدار موظف است پس از دریافت سفارش و قبل از باز کردن جعبه محصول، آن را از نظر مشخصات شامل نام محصول، رنگ، کشور تولید‌کننده و حافظه بررسی و در صورت مغایرت، به موبو بی سیم اعلام کند. در صورت تاخیر در اعلام مغایرت مشخصات بیش از 24 ساعت از زمان دریافت کالا و باز نمودن پلمپ و بسته بندی محصول، موبو بی سیم مسئولیتی در قبال آن نخواهد داشت.
  • کالاهای دارای گارانتی از قبیل موبایل، تبلت و هرگونه کالای دیجیتال تا 6 یا 18 ماه (بسته به مدت زمان گارانتی) از طریق شرکت گارانتی‌کننده قابل پیگیری هستند.

 

مرجوع کردن کالای خریداری‌شده از موبو بی سیم

  • چنان‌چه بعد از رسیدن کالا به دستتان تمایل به عودت آن داشته باشید، پس از تماس با کارشناسان و در صورت امکان مرجوعی لازم است به واحد پشتیبانی موبو بی سیم اطلاع دهید و پس از تایید توسط کارشناسان امکان مرجوعی وجود دارد آن هم فقط کالاهایی قابل ارجاع هستند که بسته‌بندی آن‌ها باز نشده باشد و هیچ‌گونه نوشته و برچسبی نیز روی بسته‌بندی درج نشده باشد. هزینه عودت (و یا ارسال مجدد) این کالاها، به‌عهده خریدار خواهد بود.
  • برخی کالاها به دلیل شرایط خاصی که دارند (مثل ثبت به نام خریدار در شرکت‌های مادر و یا ثبت در سیستم‌ها و سایت‌های شرکت‌های تولیدکننده به نام خریدار) امکان عودت حتی در صورت آکبند بودن و استفاده نشدن را ندارند. 
  • کالایی که دارای اشکال فنی و مشمول مفاد ضمانت هفت روزه‌ موبو بی سیم است، پس از برگشت به موبو بی سیم مورد بررسی قرار می‌گیرد و در صورت تایید، به شرکت گارانتی‌کننده ارجاع داده می‌شود.
  • در صورتی‌كه كالای خریداری‌شده دچار نقص فنی باشد و توسط افرادی غیر از كارشناسان موبو بی سیم بررسی و یا تعمیر شود، موبو بی سیم مسئولیت آن را برعهده نخواهد گرفت.
  • عودت وجه تنها به حسابی که از آن حساب، کالا خریداری شده است وجود دارد و موبو بی سیم از واریز وجه به حساب شخص دیگر یا شماره حساب دیگر معذور است.
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :
با ما از طریق راه‌های ارتباطی در تماس باشیدتماس با ما